Ibland lönar det sig..

Jag köpte ett babynest innan alfred kom. Jätte sött va de, men som alla vet så spyr ju bebisar väldigt ofta.
Så detta babynestet va ja ju tvungen att tvätta de hundraelvatusen gånger. Men.. Redan efter andra tvätten så vart tyget jätte blekt :/ 
Vilket var så klart jätte tråkigt då jag lagt 500kr på den.
Så nu såg jag att hon jag köpte den av hade lagt upp ett likadant på fb. Så jag kommenterade hur det hade gått för mitt babynest. Mest bara för att hon skulle veta av att de kan hända att tyget bleks.
Så då fick jag ett mail om att hon gärna ville kompensera detta och att ingen köpare ska känna sig missnöjda. Så jag skulle få ett valfritt klädesplagg genom
Hennes hemsida, eller 25% på en annan vara.
Precis så ska en säljare vara. Man ska va serviceminded. Och rädd om sina kunder. Så jag valde dessa byxor till Sigge, som även alfred kommer ärva sen. ☺️

Så ta er en titt in på lappalut.se och om ni kan hitta nå fint 😊




Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0