Saker som jag skulle göra

När jag väntade alfred så sa jag nästan varje dag till mig själv. "När bebisen är ute så ska jag...."
• ut åh gå. Långa härliga promenader. Efter jag lämnat Sigge på dagis. 
• städa hela huset, från golv till tak.. 
• baka så mkt som jag kan 
• laga mat varje dag tills stoffe kommit hem. 
Hej åh hå ja... 

Här ligger jag, 8 månader senare. 
Antal promenader jag gått? Hm... 2 st. 
Antal gånger jag städat från tak till golv. 
Hm... Svar noll! 
Antal gånger jag bakat? 2. Iförrigår och igår. 
Antal gånger jag lagat mat tills stoffe kommit hem. 
Ingen. 

Så med facit i hand så har jag helt sabbat mina visioner jag hade innan Alfred kom! 

Men här ligger vi åh har de bra!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0