Jag är skorpion!

Och en typiskt sådan!
Jag är stark. Visar aldrig(nästan iaf) att jag kan va svag. Att lägga sig ner åh gråta över en person, är inte min grej. 
Inte en skorpions heller. 
Men ikväll är de en sån kväll. Ja vill bara gråta känner jag! Jag har så mkt känslor som vill ut! Känner mig så nedstämd :(
Men nä. De är tvär stopp! De går inte. Kan inte visa känslorna för nån. 
Vi skorpioner visar inte vår svaghet hur som helst. 
Vi är långsinta jävlar. 

Men fan så ont de gör i hjärtat! 





God natt! 



Avtryck
Postat av: Anonym

Hej Skorpionen! Jag dejtar en Skorpion och det har gått jättebra o allt men plötsligt slutar han gilla mina bilder på fb, han som gillade varenda en förut? Jag låter tiden passera lite och frågar lite försiktigt om allt e ok, han är svår att få tag på och han säger att han är nedstämd över sin boendesituation, han har ingenstans att bo för tillfället, lägenheten står på exfrun som bor där med barnen. Men jag tänker, vad har det med oss att göra? Varför utesluter han mig? Jag vet inte hur jag ska förhålla mig, vill inte kräva något men vågar jag fråga hur han vill ha det nu? Smsa går bra men att ringa går inte bra, han låter så sur! Snälla du, vad råder du mig? /Maria [email protected]

2015-08-18 @ 20:24:06

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0