Hur gick detta till?!

Alfred har inte haft några kläder på
Sig på typ hela sommaren, de har vart för varmt. Möjligtvist en tshirt har han haft om vi ska iväg. 
Just för att jag inte vill blotta han hur som helst.
Men iaf. 
Och sist när han hade kläder på sig, så va storleken 62 en storlek som passa bra.
Idag när han skulle sova inför natten, vi söver han ute i vagnen där de är svalt(typ 200 grader vårt sovrum vid hans sövnings tid). 
Så då ville jag ha en pyjamas på han eftersom de inte direkt va sommar värme/svalt ute. 
Så jag hämtade en i storlek 62.... Hepp. Den va ju bara att kasta i bra-att-lägga-undan-lådan. 
Häntade en 68. Alltså. Den satt så där för bra. Den satt som smäck, nästan gränsen till för liten. 
Och de va en stor 68.
Va faan hur gick de här till? Han är uppe i 74/80 snart!
Sigge va typ 1 år när han kom upp i den storleken ;) hahaha!
Och inte tycker jag alfred blitt så mkt större? 
Nå ja. Dags att ta fram 74/80...

Go natt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0