Trött...

Tröttheten har kommit och slagit till mig. Fy bubblan så trött ja är.
Trött och jobbigt att andas.
Om de är järnbrist eller B12 bristen som spökar vette fan.
Har jag berättat om min B12 brist? Om inte så fick ja veta att man ska ligga på värde 60-62...
Jag hade värde 5!!!! 
Så ja låg väldigt låg. Ja fick ju medicin för de, men vad de beror på att ja fått de vette fan! Och så lågt? 
Inte konstigt att ja vart trött och hade så ont i magen. 
Ska nog be att få en tid för att kolla upp de igen. 
Trött är jag iaf! Hela tiden. Kroppen är som orkeslös.


Och till ett annat problem, som vi måste lösa. Ja vet inte hur vi ska kunna få Sigge till dagis längre. Ja orkar verkligen inte gå mina 1,5 km till bussen med han. Fick så ont i magen imorse. Men samtidigt som ja kan inte ha han hemma till februari?! 
Han behöver dagis. Och ja behöver få vila! 

Usch. Dilemma.

Men nu ska ja fortsätta vila! 






Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0