Minneslund!

På lördag är de dax att tända ljus för alla som inte finns med oss.
Min farmor och farfar ligger i en minneslund, hur opersonligt är inte de att tända ljus för dom? Ja tänder ju för massa andra, men tänker bara på farfar. 
Min farmor gick bort när ja va 2 år så henne minns ja ju inte. De enda ja vet är att de är henne ja ska tacka för mitt namn! Så tack farmor! 

Farfar va min bästa vän tills han lämnade jordelivet för 16? År sen... Saknar han oändligt varje dag. Önskar att han hade en gravsten som man kunde få åka till och bara va... 
Så idag hyllar ja min farfar genom att lussna på den låt han alltid sjöng för mig. Och ja avskydde den.

Saknar dig så mkt farfar. Synd att du aldrig fick träffa Sigge. Men ja vet att du finns med oss iaf! Men snälla, stör han inte natte tid ;) 
Vi ses en dag där uppe i de blå! 


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0