förlossningen...

 
igår blev de ett besök till förlossningen, jag drar mig verkligen för att åka dit.
de är så fruktansvärt pain in the ass att sitta där.
 
men jag fick så ont i nedre delen av magen. de va som mens värk fast lite starkare än vanligt.
jag tog mig ett varmt bad och hoppades att de skulle försvinna, men de gjorde de inte.
De vart värre. Och feber på de fick ja. Jag nästan skakade av febern :/
Sigge vaknade precis när ja hade som ondast så de va ju bara att packa in han i bilen och dumpa han hos sina fastrar.
 
Vad skulle vi göra utan Stoffes systrar? Dom är så underbara som ställer upp så mkt.  Tack snälla underbara ni.
 
I alla fall, så drog vi till förlossningen, allt såg bra ut med bebisen och livmoder tappen va inte påverkad. Den såg så bra ut.
men. Ja hade nå bakterier i urinet, de kan va urinvägs infektion. De visste dom inte, eftersom dom ville ha morron urin så dom kunde kolla bättre på de. Men jag ska till mvc i veckan så då får ja lämna de då.
 
Sen tog dom nå blodprov för att se om de är nån infektion i kroppen, och de skulle ja få svar på idag? men dom har inte ringt mig än så.
Anledningen till de provet va för att ja hade så tjocka flytningar(äckel varning!)
 
Men jag ör glad att tappen inte va påverkad och att bebisen mådde bra, bebisen låg med huvudet neråt. Och jag hoppas att de va en tillfälighet så den inte är fixerad än.
 
Jag ska som skrivet innan till mvc i veckan här, och då ska dom få ta alla prover man kan ta.
Att man har så ont i magen kan ju ha många faktorer, förstoppad, ätit nå dåligt, inte ätit alls, eller nå annat fel.
jag hade ju förut väldigt lågt b12 värde, kanske är de som spökar på mig?
De ska ja kolla på mvc sen.
Jag har en sån känsla i kroppen att nånting är "fel"  inte med bebisen men med kroppen.... de känns inte bra.
Jag känner mig så uppsvullen i hela kroppen och är jätte svullen i fötter, vader, lår, armar, händer..... och de har ja bivit så fort!
 
Så de måste kollas upp.
 
 
 
 
 
Nej nu ska ja vila innan min älsklings bubbe kommer hem <3 Som jag har saknat Sigge!!
 

Avtryck
Postat av: Eva

Marina din stackare! Men skönt att bebis mår bra iaf. Hoppas du mår bättre snart!

2013-10-28 @ 17:39:37
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0