Suck..

 
dietist, sjukgymnast, bvc, neurologen, magnet röntgen, ryggmärgs prov, syn & hörsel test... allt detta ska lill fisen få va med om och göra innan hans ens fyller 2!
Fy fan, finns inte ord för hur less man blir på att man ska springa på allt så fort man är ledig.
Och för att inte tala om hur trött Sigge måste bli.
 
Aldrig direkt få vara ledig och ha KUL med sin mamma!
 
tur att magnet röntgen, syn och hörsel testet och ryggmärgs provet bara är en gång, men bvc, dietisten och sjukgymnasten kommer ja inte ifrån :/
 
 
Tycker så synd om Sigge som ska få va me om alt de här.
Men ska bli så skönt om man får nå klarspråk på varför han gör som han gör och varför han är som han är.
 
Appropå Sigge, de märks att han saknar Disa. Han har ingen att leka med längre. Ingen att ligga och mysa med. Så därför är han på mig heeeela tiden.
Kan va att han är sjuk med, men de tror ja ikke.
 
Han ska bitas, riva ögona ur mig och "torka" näsan. Vilket betyder försöka dra loss näsan på mig.
De är hans sätt att leka.
 
Ska på utvecklings samtal snart med Sigge på dagis, och måste ta upp de med hans resurs då om han bits och rivs där med. I såna fall får hon lära honom att de inte är okej.
 
Nej nu ska ska jag kasta mig i soffan, lillen sover middag. Och jag ska bara njuuuuta av tystnaden.
 
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0