Mitt rökfria liv?

Ni kanske undrar hur de går med att sluta att röka?

Ja om ni inte ens tänkt den tanken så kommer ja berätta de iaf för er nu! Vill ni inte veta, sluta läs!

Iaf varje gång jag ser nån röka eller känner doften vill jag kräkas! Ja mår såå illa va lukten.
Så därutav röker jag inte! Äckligt.

Dessutom, de är så fruktansvärt skööönt att slippa denna stress att ständigt måste ha cigaretter, har man typ 5 st kvar så får man lite lätt panik. Så de är skönt att slippa de!

Sen, har jag märkt att jag helt plötsligt har sååå mkt tid för annat! Som ja..... Ligga i soffan och pilla mig i naveln!

Så klart de går bra att sluta röka!! Jag är stolt över mig själv!

Men..... De är grymt tråkigt att prata i telefon nu, vänta på bussen osv.........

De är väl de enda gångerna jag kan sakna en cigg!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0