Måndag....

 
Ja jag vet inte ja när detta ska gå över.
 
mitt illa mående. ja mår fy i helsike illa JÄMT. Ja kräks inte tack och lov inte varje dag, men de är inge kul.
ja känner mig bara illa mående till allt.
Inte sugen på nåt.
 
men äta måste man ju......
 
 
Om några veckor ska de tydligen gå över? Och de hoppas ja... Blir e bara värre (som de har blivit de senaste veckorna) så får ja nog ringa mvc och höra vad man kan göra?
Marie kex hjälper för stunden iaf, men de är inte gott. Torrt och jävligt.
 
Snart kommer pappsen i huset hem, då ska vi åka och stor handla. inte för att ja har lust till de eller lust till att äta maten som ska handlas så måste de göras.
 
Lillen sover nu så ja ska passa på att sova ja me!
 
 

Avtryck
Postat av: Nadia

Jag mådde fruktansvärt illa dom 17 första veckorna med Neo. Kunde varken äta eller dricka. Fick utskrivet av min läkare Lergigan comp som var till en stor hjälp. Illamåendet var kvar på morgnarna, men på dagarna var det i alla fall uthärdligt & jag fick i mig mat utan att få upp den strax efter.. Har kvar ca 10 tabletter om du vill prova om dom hjälper?

2013-05-27 @ 20:12:40

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0