fy fan!

 
Om endå karlar kunde bli på smällen.
Då kanske min karl hade förstått ett åh annat nu!
 
Idag har ja mått skit, pus att ja haft Sigge hemma. Mådde så illa igår på jobbet och hela natten så imorse fanns de inte tal om att sitta på en buss.
Då hade ja spytt ner hela bussen.
 
men... ja har nu i 3 dagar haft sån jäävla magknip och fått springa till toan typ. Och sen blivit sittandes där. Alltså inte hård i magen.
Ja vet att magen kan bli rubbad. Men få sån magknip att man knappt kan stå/gå/sitta?
De har ja aldrig vart me om.
 
Hoppas de går över snart.....
 
Orkar inte må så här dåligt. Ständigt illa mående och så trött!
 
Trots att min mage inte är vän me mig just nu så är ja sååå hungrig, men vågar man äta?
Eller ja, jag måste ju äta.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0