Ett odjur är kommen....

 
min son.... den där lugna, snälla, goa och underbara sonen?
 
VART är han? De måste bo en demon i han.....
 
Oftast när han kommer hem från dagis eller när han inte får som han vill, blir han SKIT TVÄR förbannad på MIG. Även om ja inte sagt ett ljud till han så är de MIG han blir vansinnig på.
 
Han ska slå mig, bita mig, dra av mig håret och sparka mig...
 
Bara mig.
 
Och när han är i upplösnings tillstånd så sätter ja han på golvet, då blir han ännu mer förbannad för att han INTE får skada mig.
 
Vad faan är detta? Ja trots de fattar väl ja me, men varför vill han bara skada mig???
Och inte Stoffe?
 
trots åldern är här, halleluja! Eller nåt......?
 
Men visst är de lugnt och skönt när han väl är på dagis ;)
Men saknar hans glada humör de gör man ju.
 
Och appropå nåt annat så hade han idag rest sig själv och gått iväg på dagis! Han går typ hela tiden på dagis, men aldrig hemma. Han tar aldrig mer än 4-5 steg hemma.
De är som att han inte vill visa oss vad han kan. Iaf inte för mig!
 
 
Trots ditt trots så älskar jag dig!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0