de är inge kul längre....

 
jag är sjuk. jätte sjuk. Sigge är sjuk. Jätte sjuk och hängig, och i och med de så vill han va bokstavligt talat på mig heeela tiden!
ursäkta mig men ja vill faktiskt göra annat med, typ andas. Typ gå på toa. Är jag sjuk så är de sista ja vill är att ha nån på mig.
 
Så detta är sjukt jobbigt!
 
Åååh, ja vill bli frisk! Jag vill gå ut i de fina vädret!!!
 
Få se om ja lyckas få Sigge att somna nu i hans säng, ja ger mig inte! Han behöver sova. Om ja lyckas så kommer ja passa på att sova själv!
 
Är sjukt trött.
 
 
 
Har världens finaste pappa/sambo/fästman/älskling som kom hem med detta på sin rast.
 
Tack älskling! De betydde mkt.
 
Min hals håller på att säga upp sig, ja kan ju knappt prata så ont jag har!
 
 

Avtryck
Postat av: Anonym

usch för å vara sjuk (N)

2013-05-17 @ 23:08:16
URL: http://sajohansson.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0