dåååligt av mig!

 
att inte tänka på er då... men ni har vart flitiga på att trycka er in på min sida endå ;)
Trots att den ekar tom..
 
Men men nu så är jag tillbaks.
 
Vad har hänt då? MASSOR har hänt. Mer om de kommer sen.
 
Den senaste veckan har ja fått TRE chockande besked, varav två av dom va väl dåliga... Men jag är fortf i chock tror ja.
 
Annars så har jag vart ledig i två dagar, fikat med grannen, babblat i telefon, legat i soffan och myst med Disa och Sigge.
Lekt massa med Sigge har jag gjort me OCH städat!
 
men 10 min efter man städat klart så frågar man sig VARFÖR man ens städat när man har en liten krabat på 80 cm lång som röjer allt ;)
 
Idag ska de jobbas igen då.... två dagars ledighet går fort. Och så har man helgen framför sig att jobba, men håll i hatten nästa vecka jobbar jag bara två dagar..... hur lyx är inte de?
 
Men nu- göra sig iordning innan vi ska åka :)
 
 
Bara för att den va så jääädra go!
 
 
Hej jag heter Sigge och är 19 månader och har drabbats av trots! Men mamma älskar mig endå!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0