155 kvm!

 
 
vi har ett hus på 155 kvm, 7 rum och kök.
 
Men ja... natte tid så används endast ett rum tydligen. Ett rum och en säng. Till alla som bor i detta hus.
 
I natt låg jag och stoffe och sov, mellan oss låg Sigge och vid mina fötter låg Disa.
Om de va varmt? De kan ni skriva upp att de va. Om de va trångt? Jajjamen..... vad tror ni att de blir i en säng som är 160 bred :)
 
Jag tror jag fick ligga på kanten för att ens få plats.
Jag tänkte att de skulle vart kul att få se hur de såg ut på bild men de gick ju inte att ordna.
 
Men jag klagar inte. De va så mysigt att få ha hela familjen runt om sig :)
 
men kanske inte 7 dagar i veckan men.
 
Men Disa hon sover nästan varje natt i vår säng, nåt hon helt plötsligt börjat me. Men hon är så mysig. Hon brukar ligga framför mig på sidan så ja ligger och håller om henne. Mycket mysigare än att ligga så med Stoffe ;)
 
De är min flicka de där!
 
Idag då.
 
idag blir de jobb. Mindre kul men.
 
Så typiskt att de vart skit väder i två dagar när jag vart ledig, och så är de strålande sol nu idag när jag ska jobba.
Men innan jobbet ska vi till mamma och pappa och fira deeras bröllops dag! Hela 45 år har dom vart gifta.
Helt fantastiskt hur dom orkat me varann ;)
HAHA!
Skulle jag komma så långt med stoffe som 45 år skulle jag lätt vilja ha en medalj.. i alla fall nåt pris ;)
 
Men ha en toppen solig och underbar 1:a maj!
Maj- du är sååå välkomen!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0