broder från samma moder

 
sitter här och väntar på att min broder ska komma. Han ska göra nånting med vattnet så vi kan ta bort diskbänken och allt.
 
Imorrn åker Sigge till sin mormor och sover där för första gången ever. Ska bli spännande. Hoppas han sköter sig.
Och vi ska renovera............
och ja, jag har ju lovat karln att äta på Kina. Har noll lust men...
 
 
 
 ååh, ja vill bara ha detta klart nu. Så man slipper denna röra överallt!
 
Ska äta nåt nu innan han kommer och vildingen vaknar ;)
 
 
Jag och min bror för ett x antal år sedan ;)
 
Sån tur att jag har en rörpulare som broder ;)
 
 

Avtryck
Postat av: Sara

Men så söt bild. Du ser precis ut som Kajsa Kavat på bilden. Lika söt som den flickan i Astrid Lindgrens film/bok. Lycka till med renoveringen.

2013-06-28 @ 14:15:24

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0