fredag.

 
de bästa med att ha semester är att man bara lever i nuet typ.
 
Man håller inte reda på nå datum, inte va de är för vecko dag, eller vecka på schemat
 
man bara är.
 
Men idag är de iaf fredag, så långt är jag med. Alltså så är de lördag imorrn. Och imorrn far vi till Kolmården. Jag, stoffe, sigge. Stoffes mamma och två små systrar :)
 
Ska bli så kul!
 
Va nästan 20 år sen ja va där sist, så de är på tiden nu
 
Sen på söndag kanske min bror kommer och kaklar åt oss, och även Carro kanske kommer :) Hoppas på de!
Två fin besök på en dag är inte illa pinkat ;)
 
Alltså idag? de är typ skit kallt ute. så där kallt som de va för ett år sen. Jag minns att förra året den 23 juli låg jag och stoffe magsjuka, och vi frös som in i helvete(de va skit kallt ute) så vi tände en brasa i kaminen då ;)
Idag har jag lust med det me.
 
Och hur jag kan minnas den dagen? Jo då, de är vår förlovnings dag och tant Idas födelsedag!
Va ju verkligen så kul att ligga magsjuk den dagen.
 
Nu blir de operation rengöra pojken!
 
Ida och jag ;) Göteborg- 2010.
Minnen.
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0