vilken odör!

 
jag tror ja vet vilken resenär dom menar, tro mig..... resenären STINKER!! Och alltid sitter han nära där man ar barnvagnen, så jag tvingas känna hans doft....
 
de är vidrigt. Man vill kräkas!
 
Så ja jag förstår att folk klagar.....
 
de är alltså inte direkt svett doft de stinker.
 
men ja... att dom får byta ut sittdynan på bussen, de förstår jag!
 
Ni kan kolla själva här.
 
http://www.unt.se/uppsala/klagomal-pa-stinkande-resenar-2277430.aspx
 
Visst de är synd om gubben som är gammal och stinker, men va fan han borde ju känna de själv?!
 
Tänk er riktigt gammal urin doft blandat med ny urindoft. Och tänk er sen den doften i en varm buss!
De va inte ett dugg kul att åka när han va me när man va gravid och dofterna bara sprudlade.
 
Fy fan.
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0