vad har jag gjort här där uppe för nåt?

så jääääävla irriterande.
 
inatt sov Sigge HELA natten från 19:15-08:20 utan ett pip.
 
De är inte ofta de händer. Och när de väl händer så är de ALLTID nåt som stör mig.
 
Inatt vakna jag till vid 1:30 av att baby vakten stod och pep, den larmade om att enheten som står i Sigges rum va avstängd.... mkt märkligt tänkte jag då den har en sladd till elkontakten.
 
Sen märkte jag att hela huset va utan el och alla grannar va utan el.
 
Är det nåt jag hatar så är de just mörker. De är de värsta jag vet och ännu mer när jag vet att de verkligen finns ingen el.
Detta gjorde att jag sov s oroligt, va orolig av att jag kanske inte skulle höra om Sigge vakna eller om de skulle komma in nån som inte ska va här :p
Tur att jag hade Disa.
 
En hund gör så mkt i ett mörkt hem, de känns lite säkrare då. Sen att hon me är mörkrädd är en annan femma ;) Men de kändes lite bättre me henne i huset iaf.
 
Tur att elen kom tillbaks imorse så slapp vi va utan el idag, hur klarar man sig utan el egentligen? Okej om vi hade haft en vedspis som vi kunde elda i eller laga mat på. Men nu har vi ju inte de längre.......
 
Nå ja.
 
Nu ska de städas medans lillen är på bra humör!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0