Tankar....

jag kan inte förstå.
 
Ja grubblar mkt och den frågan som kommer åter om och om igen är VARFÖR????
 
Ska avundsjuka behöva förstöra såå mkt för så många vuxna och barn?
 
jag önskar att du blir "frisk" och kan få ett "normalt" liv igen.
 
jag fattar inte. Trots att jag "inte bryr mig", så bryr jag mig alldeles för mkt för att inte sakna dig....
 
 
De har hänt alldeles för mkt nu på kort tid, både med Sigge och de här... de är nästan ett under att man fortfarande är en stark person.
Men jag måste.
Jag är mamma nu.
Och en mamma är alltid stark? Eller?
Min mamma har alltid vart en jätte stark människa och väldigt bra på att försöka dölja nånting.
I alla fall tills jag blev tonåring, sen fatta man ju...
 
Men jag måste va stark nu, för Sigges skull....
 
 
Men de är jobbigt, de kan jag säga.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0