Silikon boom 2013?

 
Allvarligt...
 
ska alla göra silikon i år?? Jag vet huur många som helst som inom dom närmsta 3-4 månaderna ska göra sillisar?
 
Folk ska föda barn i år och folk ska göra silikon...
 
Okej, en del silikon bröst är ju fina OM de ser naturligt ut till kroppen!
 
Men ja, eftersom de verkar va nån trend att göra silikon kanske man ska hänga på den ;)
 
....Eller inte.
 
Snarare att jag skulle vilja förminska lite, så om nån vill ha några gram bröst så hojta till!
Jag hoppas att jag lyckas gå ner massa i vikt och mina försvinner, att ha stora bröst som ens kropp inte riktigt orkar me är riktigt pain-in-the-ass....
Mina har som blivit större
efter Sigge kom, och ja dom är vä inte direkt så vackra längre. Så jag skulle lätt vilja lyfta dom. men de kostar ju :/
 
Så jag får nog hålla mig till att försöka gå ner i vikt :/
 
Men jag vill ju inte ha två mjöl påsar hängandes efter jag gått ner :/
 
Men men.... ett riktigt baby boom och boobs boom är verkligen 2013!
 
Så bara för därför slänger jag upp en bild på en halv naken mig ;)
 
 
HAHA.
 
Den gick ni på va?
Nej de trodde jag inte heller.
 
Världens sexigaste tjej är de juu!!

Avtryck
Postat av: Evelina

Om du har besvär med ryggen pga stora bröst kan landstinget ( tror jag) betala för en förminskning. Vet några som har fått deras betalt. :)

Svar: jo jag vet... ja fick en sån tid för massa år sen, men ja ångra mig... :P fick panik över att min kropp skulle se konstig ut me små bröst :/ Så ja har ju haft ont i ryggen i flera år nu pga av dom men nu är de ju värre eftersom brösten blivit större....
ninna

2013-02-22 @ 13:49:32
URL: http://evelinalund.bloggplatsen.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0