Sigge mys!

 
Idag har de vart en perfekt dag att ha vart ledig på.
 
Vädret har vart skit, så skönt att slippa gå ut...
 
Jag oc Sigge har bara vart hemma, vi har städat och vi har lekt. Eller VI har inte städat, jag har plockat undan och Sigge har plockat fram.
Allt han kommer åt i varje låda och skåp river han ut!
 
Idag har han gjort mig så glad och stolt, i stort sett hela dagen har han gått mot möbler eller med sin gåvagn.
 
Dock är han fortfarande väääldig vinglig och stel i sina ben. Men övning ger färdighet :)
 
När stoffe kom hem så gick jag över till grannen och hon bjöd på go fika, åh jooo visst va de go fika. Semla, bullar och kaka :)
De va så gott så... och så fick jag ju mysa me båda hennes "små" valpar. Åh så söta dom är, och satan sikka vassa valp tänder ;)
HAHA.
 
 
Sen drog vi och handlade lite och nu sitter vi här.. siggen sover och imorrn är de jobb och dagis igen.
 
Nu- fortsätta kolla på skilda världar :P

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0