så liten och så nyfödd

...de är galet hur liten Sigge va när han titta ut till världen.
 
Av just denna bild så får ja nästan tårar i ögonen, både lycko tårar och lessna tårar.
 
Jag va ju lycklig då, men nu när jag tänker tillbaka på tiden då vi låg på Neo och hur jag egentligen mådde- de va katastrof. Jag ville hem, jag fick panik och när läkarna började babbla om att han hade gulsot och måste ligga under solning under en natt då brast de. Och de är nåt jag ALDRIG kommer att glömma.
 
Jag har aldrig mått så dåligt psykiskt.
 
Fy fan.
 
men samtidigt som jag är så otroligt tacksam för all den hjälp vi fick första veckan på neo.
menar, utan deras hjälp hade ju inte Sigge funnits idag!
 
 
 
 
Mammas lill pojk....
 
Nu saknar jag han JÄTTE mkt!
Nu ska de sätdas lite innan vi hämtar hem han :D
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0