Renovering!

 
så där ja... nu va vårt sovrum nästan färdig renoverat. Nytt golv är lagt, tapet är uppslagen på en vägg. Nu fattas bara panelen som ska upp på en vägg. Och när de blir....de vette fan? Och sen ska ju dom två dörrarna som finns i sovrummet bytas ut.
 
Vi kommer nog vänta me de iaf tills vi får mer råd till de :P
 
 
Nu måste jag bara försöka hitta en ny byrå och inredning till sovrummet :/ Eftersom jag i vårt rum INTE kommer köra på vita möbler. Nu är de mörka möbler som gäller.... svart.... eller a svart/bruna.
 
Nog för att jag älskar den här gamla inrednings stilen, ni vet shabby chic, men man kan faktiskt inreda jädra snyggt med mörka möbler och fortfaranade behålla en "gammal" stil...
 
Så jag hoppas att när rummet är färdig inrett att de blir hemtrevligt :)
 
Och om ni känner för att tapetsera så vet jag en 18 åring som är sju helsikes bra på´t ;)
 
Nu blir de middag.
Korv med med pommes!
 
Heeejpa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0