Krut gubbe!

 
Vilken gubbe.
 
Hur fantastiskt är de inte att slå på "Efter tio" med malou, och se att samtals ämnet handlade om "hur gammal vill du bli"
Och så sitter de en gubbe på 99 år i soffan, pigg och alert.
 
Han gjorde min start på dagen!
 
De är såna gubbar och gummor som gör de värt att kämpa i vårdens tjänst.
 
De är såå kul att få vara en en gammal människas andra hand, och när dom är så tacksamma för hjälpen.
 
Så ikväll så intar jag jag en jobb kväll.
Ska bli skönt att få jobba.
 
Nu har jag vart ledig i en vecka, och jobbafr ikväll och sen är jag ledig i två dagar...... haha.
 
Den där lediga veckan har verkligen behövts. Gud va mysigt de har vart att fått vart hemma med min prinsepojke! :)
 
 
så... nu är de väl bara 142 dagar kvar till semestern?
 
Baaah, bara snön försvann och de blev vår så skulle livet kännas så mkt bättre!
 
Men nu ska ja se mina hemma fruar :)
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0