jahapp...

 
de där föräldrar mötet gick ju bra.... eller?
 
Eller jo de gjorde de ju, men en del funderingar och tankar som en del mammor har tänker man bara "ååååååååååååh, hur orkar ni ens?"
 
Jag är så nöjd med valet av Sigges dagis, och ja är så nöjd över hur bra dom är på att verkligen aktivera Sigge och vilken toppen hjäp han egentligen får(då han har en egen "assitent" som dom fint kallar de, jag hatar de ordet!)
 
Så de är ju så toppen detta med dagiset, och de bästa är ju att killen jag har här hemma om dagarna, inte alls är den samma som den jag lämnar på dagiset :p
Visst nu har han kommt in i denna period då de inte alls är roligt att bli lämnad men de går ju över så fort ja går så...
 
Dock kommer lite av dom här avundsjukan fram då man ser alla teckningar, saker barnen gjort osv på dagiset väggar från ALLA andra barn förutom Sigge.....
Han kan inte måla, han kan inte klippa, klistra osv...
Och jag vet och jag känner hur stolt/glad alla andra föräldrar blir av att se deras barns konstverk.
Den avundsjukan finns. De är inget jag förnekar så.
Men en dag får jag också bli glad och stolt :)
 
Jag har iaf den mest unikaste barnet på denna förkskola ;) För han har en egen fröken för sig själv ;) haha...
 
och ingen är så unik som min Sigge, eller...?
 
Nu ska jag se på familjen annorlunda och smaska i mig lite gott gott ;)
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0