inge guld och gröna skogar...

 
eller va fasiken de heter.
 
Sigge är på dagis, jag sitter här hemma. Nydsuchad, hunden ska rastas snart och sen är de iväg till jobbet.
 
Jag är så sjukt trött i ögonen. Vädret är ju bara toppen ute. Sol och pus grader, äntligen!!
 
Varför är jag så trött?? Jag är inte trött i kroppen utan bara i ögonen.............
 
de blir jobb imorrn me, och sen är jag LEDIG I alla fall EN dag....sen jobbar man i helgen.
 
på fredag ska jag och min pojk verkligen mysa!
 
Usch va ja saknar mina två pojkar. Känns som de va år och dar sen ja verkligen träffa dom.
 
 
Lill fisen har börjat me att han vill hålla i handen när vi väntar på bussen och åker buss till dagis. Hur söt får man inte bli? Han vet verkigen hur hans mammas hjärta ska smälta....
 
 
Nu- vila innan hunden ska ut igen.......

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0