huuga

 
efter denna natt som Sigge livade om rejält så är han ÄNTLIGEN hos sin farmor där han ska få sova inatt.
 
Vi behöver sömn här hemma.
 
I alla fall jag...
 
jag fattar inte va de är för ny hobby han börjat me, vakna vid 22:30-23 tiden och sedan tjoa, stojja, prata, skratta som en dåre fram till 01-01:30... Inte okej!
 
De är nåt jag måste få bort från han, i säkert en vecka(med undantag från måndag-tisdag) har han hållt på.
 
OIch de spelar ingen roll hur mkt eller lite han sover om dagarna. Han är yber pigg!
 
Mycket som händer i hans värld just nu? Utvecklings språng?
Vad vet jag....
 
Jobbigt är de iaf!
 
Men ikväl/inatt ska jag sova så gott på soffan!
 
Stoffe håller på att lägga golv så sängen är inte sovbar inatt. Så tur att vi har en stor soffa måste jag säga :)
 
Men nu ska ja se på tv och bara ta de lungt.
 
Ha en mysig fredag!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0