BLOD!!

äntligen ledig.... de är såååååå skönt!
 
De behövs, för imorrn kör vi 4 dagars jobb!
 
Imorse när vi vakna, eller jag och Disa vakna. Den lilla herrn i huset va otroligt trött... vid 10:20 fick ja väcka han :O De har aldrig hänt förr...
men iaf, jag och disa gick upp så innan ja klev upp så såg ja nån konstig flck i sängen(ja disa sover breve mig när stoffe åker till jobbet)
Men ja tänkte inte mer på de när ja gått upp.
 
Jag tyckte att Disa betedde sig underligt hela morronen, hon skulle va nära en, gå me en vart man än gick. Hon t om kom in när jag ropa på henne. Och de hör inte till vanligheten....
När Sigge sen vaknade till liv så satt ja me han på golvet och Disa låg breve oss... när hon sedan reste sig så föll allt på plats. Hon LÖPER!
 
Verkligen fint tajmat då e va tänkt att hon skulle besikta sina höfter på fredag.... nu blir de till att vänta 2 månader tills dess.
Usch. Jag hatar blod. Tur att hon "städar" upp efter sig, men hon kan glömma soffan och sängen nu!
 
Appropå hennes höfter som ska besiktas, så är ja lite nervös inför de. Eftersom att hennes förra ägare cyklade me henne när hon va runt 6-8 månader. Och de är INTE bra.
De lär väl slita som bara den på ett par höfter som inte är färdig växta?
De är väl bara den biten jag är orolig för att de ska ha blivit nå "fel" pga av cyklingen..
 
Nej... nu har ja inte tid att sitta här nå mer, dax att ta tag i städningen...........
 
Ha en bra onsdag!
 
 

Avtryck
Postat av: lena uneteg

Gull ungen.

2013-02-06 @ 12:48:11

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0