baksidan av dagis.... eller förlåt förskola!

 
happ... dom där gulliga barnen jag skrev om imorse va nog inte så gulliga endå.
 
Stoffe kom hem med Sigge på eftermiddan, när jag tog av han overallen och allt så de första jag ser är ett relativt stort bit märke i nacken!!
När jag sen tog av han tjock tröjan så ser jag att även på armen har nån unge vart och naggat på han....
 
va faan.
 
och de syns ju bra! Fröknarna på dagiset borde ha märkt att nån bitit han då han förmodigen vart lessen, varför sa dom inget när stoffe hämta han?
 
Få se om dom säger nåt imorrn vid lämningen?
 
Stackars min pojk!
 
Och jag vet att de går inte att komma undan att han kommer hem med rivsår, bitmärken, sår, blåmärken osv....
 
men jag hoppas Sigge gav igen på den ungen som bet han så!
 
nu har jag, läs vi, rensat vartenda avlopps rör i huset, köket och badrummet. de va som stopp... och fy faaan. De luktar INTE kärlek här hemma nu.
 
usch.
 
Men de är ju sånt som måste göras! Skit jobb...de är va de är!
 
Nu- tv!!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0