äntligen kväller....

så där ja.
 
Stoffe är ute och fixar staketet. Sigge sover(hoppas jag) Disa går runt runt runt... Massa värme ljus är tända, huset är relativt rent.
 
Och här sitter jag nu i soffan och njuuuuter.
 
Fattas bara ett glas vin, men de jag hade hemma smaka skit. Så jag skippar de där vinet, trots att jag är så sugen!
 
Idag har vi inhandlat lite nytt till vårt "nya" sovrum. Tapeter och golv. Och denna gång vart de banne mig inga rusta tapeter. Men ett rusta golv vart de ;)
 
Jag hoppas att de kommer bli fint.
Dock kommer de inte att bli som jag verkligen vill ha de, för så som jag vill ha de kommer jag aldrig att få i detta hus.
De är helt fel hus. Allt blir som jag egentligen inte vill ha de.
Men men... de kommer iaf bli bättre än de som är nu.
 
Nu- tv och njuuuta av tystnaden.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0