Aldrig utan min snuttis.

 
Sigge fick ju en snutte filt när han föddes av min bror och svägerska, fram tills 5-6 månaders ålder va den helt ointressant. Men sen hände de nåt.
 
Han ska ha me den ÖVERALLT. När han äter, leker, badar, sover och ja... överallt.
 
Ja fast han får ju inte ha den när han badar men. Om man inte är smart och "gömmer" den innan han ska äta så blir de ett jäädra liv. Ser han den när han ska äta då är de kört.
 
De roligaste är när Sigge hasar sig fram på rumpan, hållandes i filten och filten släpar efter han. Ni vet som han Linus(eller va han heter) i snobben.
 
 
Aldrig utan sina snuttisar dom där två.....
 
 
Min största fasa är att tänk OM snuttisen skulle försvinna eller gå sönder. Hur ska min plutt klara sig? Jag köpte en liknande snutt från h&m, de är samma sorts tyger. Men i olika färger, men neej den verkar inte funka alls.
 
Idag va vi uppe me tuppen, kl 7! Inte okej men vi la oss i soffan och mös en stund innan vi gjorde frukost.
Så nu leker han duktigt på golvet.
 
En sak min vänner, när ett barn blir så där mystik tyst. då betyder de RES PÅ DIG OCH SPRING FORT SOM FAN FÖR ATT KOLLA PÅ SOM ÄR PÅ GÅNG.
Jag har lärt mig de nu.
 
För... lill herrn hittade på vår kamin och tyckte de va JÄTTE kul att stå där och riva ur askan och leka me den.
Luckorna till kaminen va inte stängda helt. Nu är dom de.
Så de va ju bara att sätta han i duschen och dammsuga!
 
Så de gäller att hänga me vad han "roar" sig me nu. De går fort.... väldigt fortf när dom väl hittar på nånting!
 
Nej nu måste jag kika va han gör för hyss ;)
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0