slemmigt värre!

 
 
japp ikväll gick den, slemproppen!
 
så nu då?
 
bara denna väntan på när de ska sättas igång. Jag har en sån stark känsla av att på onsdag kväll eller torsdag så kommer bebis!
 
Ja jag vet att de kan ta veckor innan bebis kommer, men eftersom ja redan börjat öppna mig och fått värkar så kommer de nog inte ta en vecka ens.
 
Många på fb tror att den kommer på julafton. Hm
 
Kommer bebis då, då kommer jag bli grymt bitter. Inte för att jag kommer missa allt firande, utan för att mitt barn aldrig kommer få en egen födelsedag där han/hon har all uppmärksamhet. Så tråkigt. Och av alla dessa 365 dagar på året så kan ja väl få slippa julafton och helst juldagen.....
helst imorrn me..
 
Men nu är jag iaf ett steg närmare.
 
Med sigge tog de 5 dagar från att proppen gick tills han va ute. Men då hade ja inte börjat öppna mig eller fått värkar.
bara hemska sammandragningar.
 
Så nu får vi se när bebis kommer!
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0