Gaaaaah!

åh, ja är så rastlös..... och de är "bara" 5 timmar kvar tills han ska sova igen!
 
Åh, ska ja sitta här på golvet med han i dessa timmar kommer ja bli galen. Har redan suttit här i 30 min och ja dör av tristress.
Jag vill göra nånting. Jag vill ha nån att prata me. Växen människa menar ja då.
 
 
Men vad gör man inte för sin älskade unge?
 
 
Jag hoppas verligen ja får igen de här på gamla dagar. Jädrar va han ska få ta hand om sin mamma när ja blir gammal!
 

Avtryck
Postat av: Lurventub

Men du har väl kompisar med barn åk in till stan och umgås då?

Svar: ja..?
ninna

2012-09-18 @ 10:44:30
Postat av: Lurventub

Så varför gnälla?

Svar: för att ja bor låångt från stan?
ninna

2012-09-18 @ 20:16:27
Postat av: Lurventub

Varför flytta till ödemarken då? Jag har dock inte sett hur du bor, men på dig låter det som att det är ödemark 15 minuter gångväg till bussen, inget körkort?

2012-09-18 @ 21:08:05
Postat av: Ida

Lurventub verkar ha lite och göra.

2012-09-18 @ 21:43:38

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0