not so good...

 
idag gick de inge vidare på dagis, nu va de inte så roligt längre. Och när andra barn sätter sig i Sigges mammas knä, då va de inge roligt mer.... de va ju hans mamma ju!
 
 Så han börjar väl inse vad de är för ställe han kommit till.....
 
Imorrn får stoffe köra ensam, och se om de går lite bättre... Sigge är JÄTTE mammig när vi är iväg så där, de är bara jag som duger. Inte ens stoffe duger. Han duger bara om ja inte är me.
Sen dessutom skulle dom va ute imorrn och leka, och ja är ingen ute människa....
 
Jag gillar inte ens dagis, och tanken på att ja ska va där 1,5 vecka till ger mig både ångest och migrän..... Visst bara är söta, i lagom stora grupper och ljudnivå....
Fy, ja beundrar verkligen hur man orkar jobba på dagis.......
 
Jag skulle aldrig palla me de.
 
Nej nu blir de bus me lill hitler här ;)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0