mini semester i hjärtat av Dalarna.

 
vi bestämde här i veckan att eftersom vi skulle va barnlediga på lördag, eftersom svärmor vill ha sigge sååå mkt, så kom jag på den briljanta idén att istället för att bara sitta hemma då och uggla. Så kunde vi ju dra upp till Dalarna, där Stoffes pappa har sitt hus.
 
Och sagt och gjort. I lördags lämnade vi av sigge och sen drog vi raka vägen till Dalarna. Jag  tycker Dalarna är såå fint och mysigt, och speciellt när man passerar Rättvik. Där kan jag bo.......
 
Med mig hem fick jag lite sovenirer ;) Jag som är frälst i gamla saker vart så glad så!
 
 
 
 
 
 
Bara älskar min lilla låda me hjul :P
HAHA.
 
 
Tack snälla svärfar för allt....
Du är bra att ha du! :)
 
 
Nu är vi hemma, och tillbaks till de vanliga livet.
De va så mysigt där uppe i Dalarna.
Ville knappt åka hem, men ja sakna min lill pojk så mkt.
Men han hade knappast saknar oss då vi inte hann mer än att åka från svärmor och han blev HYSTERISK!
 
 
Så ja, nu har vi laddat batterierna lite!

Avtryck
Postat av: lena uneteg

Önskar att jag kunde förklara för dig va som händer me "Sigge ponken".
Ofta är det ju så med barn att dom är sååå snälla och vänliga när dom är med någon annan,sen kommer dom hem och verkligen"spelar ut föräldrarna",men jag tycker att Sigge är för liten för detta betende det måste vara något särskilt som triggar i gång honom,men säg va det kan vara.Försök härda ut kanske ordnar det sig när han börjar på dagis och får leka av sig .Kram.

Svar: Tack Lena :)joo nu är de bara en vecka kvar.... :) så ja hoppas allt blir bättre då :)
ninna

2012-10-15 @ 09:06:54

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0