1 vecka kvar...

 
de käns helt sjukt de här... helt vansinnigt sjukt.
 
Min lille pojk börjar på dagis om en vecka... ärigt talat, vart tog tiden vägen?
 
I och med att dagis börjar snart så innebär de att min mamma ledighet tar slut. Och man ska tillbaks till vardagen igen!
fy!
En vardag väntar med en lååång rad morron sysslor innan man ska jobba själv.
 
Jag hoppas verkligen att inskolningen kommer gå bra. Och att allt kommer bli bra när han kommit in i dagiset riktigt.
 
Känns lite konstigt att lämna bort han så där. Eller rättare sagt de känns jätte konstigt att nån helt annan ska ta hand om mitt barn. Tänk om jag missar hans första steg? Hans första ord?
De finns så mkt "tänk om...."
 
Men jag vet att dagiset är de bästa för han, och mig...
 
Jag måste bara intala mig själv de.
 
Så ja, nästa måndag kör vi igång med inskolningen.
 
 
Älskade Sigge!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0