Zzzzz

Efter ungefärs 1 timme kämpande me att försöka få vår väääldigt över aktiva son att sova så sover han!
Eller ja, han har sovit nu i snart 1 timme..

Förstår inte, varför han inte verkar ha tid för att varkenäta eller sova. Hans hjärna går på högvarv HELA tiden.
De är väl tydligen normalt denna åldern.
Vart tog min lugna son vägen?!
Den där mysiga som älskade att mysa me sin mamma och pappa. Booorta. Jag hoppas att en sån fas kommer snart då han vill ligga åh mysa me en igen :)

Nu ska iaf jag klappa ihop denna fabriken. Imorrn ska de ut åh letas barnvagn!
Dom där fiiina pengarna damp in på kontor idag, de roliga är att nu ska ja titta på dom ett bra tag. Pengar som ska gå till mitt körkort och handpenning på vårt blivande hus!

De är nu jag kan börja ordna upp livet, utan att behöva ta lån!
Hääärligt!

Tack mamma. Tack pappa. Tack mina bröder.

Nu- go natt på er!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0