VARNING FÖR GNÄLL!!

Nu kommer de komma massa gnäll, så för er som tycker jag gnäller för mkt eller inte gillar gnäll:

NI KAN DRA ÅT HELVETE!

Idag är jag extreeemt trött, sur, och bara ååååååhhhh.....
Alla kan dra åt helvete.

Jag fattar inte, hur förbannat JÄVLA svårt det ska vara att sova på nätterna?! I natt vaknade Sigge EN gång i timmen....och sen kl 3:30 ja då skulle han promt vara vaken.
SERIÖST?!

Vad faaan hände med att han sov så bra förra veckan?!

När han vaknade i natt varje timme så var de nappen som trillat ut, han ville bli vänd, han ville ha mat... eller så var han jävligt missnöjd!

Kl 6:10 fick jag nog och steg ur sängen och nu sitter jag här....

Jag fattar inte va jag gör för fel? Ja har samma nattnings rutiner på han som förra veckan. Varför hålla på så här?!
Och nästan JÄMT natten mot måndag-tisdag så är han så här!

Så tack så jäävla mkt Sigge att du förstört min dag och mina planer, vi får bli hemma i stället för att åka bort och träffa folk och ha de TREVLIGT!

Behöver jag säga att jag längtar oerhört till lördag då jag blir av me han? Då jag får åka bort och bli ompysslad och framför allt. SOVA utan att bli störd!

Fy tvi usch på denna dag! Trötthet blandat med irritation och PMS. Jävligt bra. Jävligt bra.

.....

Jag vill bara sooooova!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0