ursäkta frånvaron...

har haft fullt upp idag me en son son som vill ha all min uppmärksamet, självklart ger man han de!

Sen har jag städat och tvättat medans sonen och pappan i huset gick på en promenad.

en "stor" handling vart det me.

Och nu håller jag på att koka egen frukt puré till Sigge. Äppel och päron. De luktar ju as gott ju!

Pappan i huset håller på att tampas med en väääääldigt övertrött son.

Känns som att kvällen och natten bli lång.

Håll ut, Marina. Håll humöret på lagom nivå.

PUUUUST.

När han sover och purén är klar, då tänker jag sätta mig ner i soffan och aaaaaaandas!


Btw, de blev inge jobb för min del. Hon kunde inte ändra på de passen som inte gick ihop för mig :( Tråkigt... men men. Bara att bita ihop och hoppas på en tjänst i hemtjänsten när körkortet är kirrat!


Nu- åter till puren....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0