UPPSALA!

vad är de för jädra påhittad stad egentligen.

En del folk vill man bara slå in pannbenet på.

En del står och pissar i ett hörn mitt i stan, fjortisar står och smyg röker utanför mcdonalds och tycker dom är skit häftiga. En del vägrar flytta på sig när man kommer me barnvagnen, visst när ja inte hade barn så hatade jag dom me barnvagnar som skulle fram överallt. Men...jag flyttade på mig när ja märkte att han/hon me barnvagn inte flyttade på sig.
En människa idag på stan störde mig som fan, hon vägrade flytta på sig. Hon ställer sig mitt framför min vagn och glor på mig som att jag vore dum i skallen som inte flytta på mig.

Kärring fan.

Sen har vi dom här äldre människorna som kommer me dom förbannade gå stavarna. Ni ska inte tro att i Uppsala går man me stavarna nära kroppen då. Nej neeej. De är ju bra onödigt. Helst ska dom gå me stavarna så dom sticker ur 1 m från kroppen så dm nästan fäller krokben på alla som ska gå förbi.

Och sen dessa förbannade människor som promt envisas me att gå me sina chihuahuor på stan. Jag säger bara. Skyll er själva om dom blir påkörda av min emmaljunga. Råttor ska inte vara på stan, dom ska vara i burar!

Och folk som ska amma sina 4-5 åringar mitt framför ögona på mig... okej att folk ammar sina BEBISAR framför mig, de kan ja ta. Men så stora barn? Ja blir äcklad.

Jösses vilken stad Uppsala är, fullt me självupptagna idioter!

Idag har vi ivf gjort en snabbvistit hem till mamma, pappa hjälpte mig sätta på stänkskärmarna på vagnen.
Sen gick jag och Sigge en snabbis på stan innan bussen skulle gå hem.

Och nu sitter vi här, Sigge sover i vagnen och jag sitter i soffan me en snorig näsa, huvudvärk och början till ont i halsen.


Hejpå er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0