underbaring...

ibland är min karl så där bara fööör underbar.

Jag frågade han om han inte kunde ta me sig sigge och bara åka till hans mamma idag när han kom hem, så ja fick bara va några timmar.
Men då va hon tydligen inte hemma.

Så då säger min raring att han kunde ta me sig Sigge på en promenad så jag fick va själv ett tag.

Hur underbar är han inte?!

Sagt och gjort och nu är dom ute och går.

Känner jag han rätt går han till sitt jobb och visar Sigge alla grushögar och sin lastmaskin...Vilket Sigge förmodligen är ointresserad av.

Men ibland är han både snäll och underbar min karl :P

Dom gångerna han inte är underbar är när vi är på affärn och nån pratar högt så här :"hjäärtat ska vi köpa de här..." svarar jag inte låter de så här :"hjäärtat hallå?"

Åååååh, pinsamt. Kalla mig hjärtat hemma eller nåt men inte bland folk. Jag hatar att bli kallad hjärtat bland folk :P
 De låter så mesigt och som världens toffel.
Nog för att Stoffe är en toffel men endå ;)

Min älskling. Jag älskar dig endå!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0