under?

har ett under hänt?

Sigge har sovit jättebra och mycket idag :) trots att han sov mkt i natt :) Wohooo....mamma hjärtat blir glad av de.

Snart kommer pappan i huset hem och då åker vi så mamman i huset får gå på intervju. Nervös? Njaaaa... inte så värst.

Den frågan som jag fasar för mest är "säg 3 dåliga saker med dig själv...?"

Öööööh, vad ska man då säga på en intervju? Jag fick den frågan en gång på en intervju. Jag sa faktiskt att jag inte kom på något då.

Inte fasiken kan man säga att man har vääärldens PMS humör? Och dessutom har jag problem (som man mår dåligt av) eller pms besvär, inte fasiken låter jag de gå ut över jobbet.... nej nej.

Så undra vad man får för frågor :P

Önska mig lycka till!


Heeeej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0