Tisdag...

åh de är tisdag kväll och 1 timme kvar tills mina hemma fruar.

Hur ska jag klara mig utan de sen?!

ja kommer fälla många tårar, väldigt många.

Imorrn är de onsdag, och då tänker jag ta några av mammorna under armen och begee mig ut på staden :p
Sigge ska(hoppas vi) få en dejt med sin tjej Livia och kill kompis Elias. Och om fler följer me blir de bara trevligt så de hoppas vi på!

Ska även inhandla mig en present till karln jag bor me.

Sen på eftermiddag/kvällen är de öppet hus på de förskolor vi ställt Sigge i kö till, så de är lika bra att åka dit och undersöka hur dom verkar :)
Så på en timme ska vi hinna me att besöka 3 st, fick en inbjudan fint på posten igår.

Lill Sigge sover nu för natten, han va så trött stackarn.
Sen hur länge han sover är en annan femma. Han har börjat med vilja somna vid 19-19:30... Känns skönt. Och sen vaknar han till liv vid 6 tiden ungefär. fast där emellan så vaknas de för mat, för att han vill inte ligga på mage längre eller ligga på sidan eller så har nappen trillat ur. Så de kan bli en hel del väckningar på en natt...

Men imorrn tänker jag inte låta sömn bristen stoppa mig. Jag måste UT och träffa folk.

Nu ska ja roa mig me att tömma min iphone  på bilder... har alldeles för många :P

Heppåre!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0