suuuck.

ja är så trött.... så trött trött trött.

Är helt utmattad i hela kroppen efter denna natt och dag som gått.

Sigge vägrar sova.

Hur kan han orka va vaken så här mkt?! Trots mina försök till att få han att sova, de går inte! Inte idag.

Han som har sovit så jäädra bra i flera nätter, och ja anade att de skulle komma en natt som inte skulle va så bra.
Men när han sovit så bra i flera nätter så blir man så bortskämd me den sömnen. Så därför slår de hårt på mig nu.

fy fan.

Och alltid ska han pricka in dessa nätter då man har planer för kommande dag. Känns ju måttligt pinsamt att hela tiden behöva ställa in sina planer nästan varje gång!

När stoffe slutar så kommer han ta Sigge me sig till Gränby centrum för att inhandla min sprit. Så då ska jag sooova och bara va ifred!
Han är en ängel ibland min sambo!
Eller ja rätt ofta är han de så.

Jag tror att de är magen som spökar på herr Sigge, han är väldigt hård i magen. Och trots att han igår käkade 1,5 burk med katrinplommon så är han fortf sten hård i magen.
Dax att ringa bvc snart.
Hur kan man inte tömma magen bättre me så mkt katrinplommon? Fast jag har hört att en del barn får ont i magen av katrinplommon? Kan sigge vara ett av dom barnen?
Nå ja, nu slutar jag ge han de iaf.
Får ringa bvc och höra om man kan ge microlax eller lactulos, jag vill verkligen slippa behöva ge han de men. Vad gör man?

Nej, back to work.....

Avtryck
Postat av: Nadia

Usch, jobbigt när magen krånglar :/ Fick ge lactulos på inrådan av bvc i Neos ersättning när han var hård. 5 ml om dagen, men gärna uppdelat på morgon och kväll - alltså 2,5 ml på morgon och samma på kvällen.

Hoppas lillen blir bättre :)

2012-03-29 @ 17:05:07
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0