Stackarn...

jag säger bara en sak.

Stackars min frisör på onsdag....

Vilket jobb hon har framför sig :p

Mitt burr ska friseras till, ny hårfärg och av me lite hår. Eller ja rätt mkt hår. Om jag vågar :s
Ja får bara ångest över att mitt hår ska klippas av.

Jag vill våga att bara klippa av ALLT. Men ja vågar inte. Och nu har de blivit så långt så jag faktiskt börjar trivas i de, de är inte bra.
Nog för att jag för de mesta hatar de och att allt tovas sig men endå :p När jag väl fixat till de så är de ju fint :P Fast de behövas klippas av på topparna.

Nå ja, de blir nog bra.

Men.....Vad ska jag ha för hårfärg??!

Nån som har nå tips. All tips mottages förutom BLOND! De är det sista jahg tänker bli...


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0