SPA

...den 24e drar jag och min Stoffe på SPA weekend. Eller ja weekend och weekend, de är från lördag-söndag.

Och underbara svärmor tar herr Sigge då.

Vi behöver verkligen det här, att rå om varandra. de har vart lite för mkt nu ett tag. Och vi båda känner att vi håller på att glömma varandra. Typiskt syndrom när man skaffar barn?!

Så nu ska vi bara rå om varandra. På en väldigt gammal herrgård, på ett rum utan TV(??) De ska bli så underbart!
Bara han och jag!

Nog för att ja kommer sakna Sigge men, saknaden av närheten till Stoffe finns den me.

Så de blir min present till han. Eftersom mitt lammkött blir lite mognare på torsdag!

De värsta är att de sägs spöka på de där placet vi ska till, t om de okända har vart där :O
Kommer jag kunna sova? Låter dom mig va blir jag glad!

Men hur skönt är de inte att bara få NÅN massera hela kroppen och bli ompysslad?

Gud vad jag längtar dit nu!

De är vekrligen händelserika veckor jag har framför mig nu.

Stoffe fyller år, sjukgymnasten med Sigge, umgås med Carro, Bio me henne, frisören,  de ska målas och slipas här hemma, BVC, MVC och till sist så avslutar vi me denna tripp bort! Helgen efter de är de utgång med mammorna + barnlösa Ida :p Sen ska de börja planeras och förberedas inför dopet. Och sen är de 40 timmars kryssninge me Ida, Carro och Mickis...

De är säkertligen någonting mer jag har glömt?

Nå ja, vila får jag göra när jag är död!

Nu- träning med herr Sigurd!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0