Sol sol sol

jo då, visst kom solen hit me. Satte fint den me.

Efter 3 koppar kaffe, x antal cigg, en tallrik soppa och ett låååångt samtal me min sambo så är vi inne igen.

Samtalet tog mig 2,5 timme. Vi prata nog om allt. Framtiden, förr i tiden, föräldrarskap, svärföräldrar, arbete och ja lite till....

Och efter 2,5 timme i solen så är man prickig i hela facet av att alla fräknar ploppar upp. Vackert? Nja, de går att diskutera.

Nu är jag färdig ombytt och allt, redo för att åka till frisören, men får dock vänta 3,5 timme tills dess.

Ska bli sååå skönt att få bli fin i håret, dock inte lika härligt att behöva sitta still i 3 timmar. Att sitta still så länge är inte min grej riktigt. Men ska man vara fin får man lida pin....

Nu är de dax att byta bajs blöja, de stinker. Trots att Sigge sitte ca 5 m ifrån mig!

URK!

Nån som vill ha ett gäng bajs blöjor. Jag har ett par i soptunnan, hojta till om ni vill ha dom. Dom är gratis. Jag lovar ;)


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0