sjukstugan!

här är vi dåliga idag.

Iaf jag....kranen mitt i nyllet är inte min vän, de är som läckage...
kroppen fryser, och huvudet känns tungt. Halsen börjar ömma.

Sigge nyser och hostar om vartannat. men verkar inte må dåligt utav de...

jag mår dåligt. Känns som ja ska dö. Ja blir som en karl när ja blir sjuk- döendes!

Så idag blir de att vara hemma. Ute är de ju sviiiin kallt och blåser kyliga vindar!

Är så less på dessa tider nu, är de inte magsjuka som härjar är de influensan. Fy fan!

De skulle behövas städas här hemma, men orken då?!

Har precis fått Sigge att sova middag, och då är de dumt att dra igång dammsugaren. Sigge har blivit LIV rädd för dammsugaren, sätter man igång den så skriker han rakt ut och högt!
Varför? Han älskade den förut ju...

Så städningen får vänta.

Ska nog joina han och sova lite, har precis hällt i mig en kopp te med honung och citron! Fiiint för halsen!

Hörs da!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0