Scary....

minst sagt.

Jag har ett "problem", eller en sak som ja grubblat på nu i flera dagar. Jag kommer dock aldrig få ett svar på de men.
Nån klok huvuad här kanske kan förstå...

De är så här:

Stoffes lillasyster Cornelia köpte en ny mobil denna vecka. En iphone 4.
När hon sätter in SITT sim kort i den nya mobilen så ligger där ALLA mina gamla telefon kontakter. Nu pratar vi om kontakter som ja har raderat för ca 2 år sen, och några som ja har kvar nu. T ex Stoffes nr, Idas, Carros, gamla raggs nummer, Ronjas nummer, mammas nr... ja ALLA mina kontaker.

Observera i detta fall att hon ALDRIG har haft sitt sim kort i någon av mina mobiler. Hon har aldrig vart nära min mobil överhuvudtaget.
Jag har aldrig haft en iphone förr och de sim kort hon stoppade in nya mobilen var HENNES sim kort...

Hur i hela fridens namn kom MINA kontakter in i den nya mobilen??

Kan nån förstå? Jag har grubblat och försökt hittat nån logisk förklaring till detta, men neeeej.

Så mina vänner, gamla ragg, gamla ligg, ovänner får ni nå konstiga sms eller samtal så är de bara fröken Cornelia ;)
HAHA!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0